fredag 7 juni 2013

love

 
 
Kanske är det någon som undrar "hmm, vad händer, Malin är ju aldrig inne på min blogg längre ..." Nä, det har varit totalt stopp på bloggpromenader en liten tid och anledningen är inte ointresse utan livet har tagit lite mycket tid och mitt i allt blev mitt företag registrerat. Så nu är jag: Fröken Foto ;)  Tänkte att det namnet kunde passa bra eftersom jag är förskollärare i botten *hihi*




 

 
 
Det är väl nu allt arbete börjar på riktigt *ler*, men det är snart semester och vad skall man göra då om inte jobba på hemsida. Roligt att vara igång på riktigt i alla fall :) Idag bär färden till Lilla Edet på studentkalas. Ibland är Livet är fullt av roliga stunder.
 
Önskar er en underbar fredag!
 
kram kram Malin
 


17 kommentarer:

svart vitt och rött sa...

Vad kul med företagande!! Grattis till ditt nya företag!

åse sa...

Grattis till nya företaget, Fröken Foto . Fint.
Ha en fin fredag. Kram

åse sa...

Grattis till nya företaget, Fröken Foto . Fint.
Ha en fin fredag. Kram

Villa Ell sa...

Ett alldeles perfekt namn :) ett stort Grattis till ditt företag! Lycka till!!
Ha en fin fin dag
Kram Sandra

Design by Tornblad sa...

Stort grattis! Att starta företag tar tid men är jättekul!

Ska bli kul att följa dig!
Kram Malin

kavallinskan sa...

Grattis! Fröken Foto passar så bra, helt perfekt!:)
Ha en fin dag!
kram viktoria

hönapöna sa...

Så kul... En duktig fröken måste jag säga, lycka till framöver!

Bodil sa...

Vad kul!
Stort Grattis och Lycka till.
Gillar namnet.
Ha en fin fredag.
Kram Bodil.

Marie sa...

Grattis till eget företag, samt jag är lika nu promenerar inte lika mycket jag heller i bloggsfären, tar mig inte tiden så, svarar på dem som skriver till mig så

Fina bilder

Maria O. sa...

Grattis grattis! Du vet att jag håller tummarna och hejar på dig :)
Kram Maria

majamyra | tired parents and happy kids lives here sa...

Men vad roligt!
Ja ibland hinner man liksom inte med allt man vill. I know! :)
Ha det gott!
/Lisa

Unknown sa...

Roligt och grattis!
Kram Maria

Unknown sa...

Roligt och grattis!
Kram Maria

Flower of Fame sa...

Grattis! Fint namn på företaget. Roligt att du vågar! Kram Pernilla

Annika GW sa...

Så fint du har fångat det lilla hjärtat i mitten på blomman. Grattis! Tänk vad vi förskollärare kan! Annika

CreandoPhoto sa...

Heja dig! Bra jobbat :)

Home2tiny sa...

Stort grattis vännen o namnet är bara sååå du. Kramisar Tina