torsdag 25 april 2013

Juveler på morgonen

 
Underbara torsdag :)  Jag tycker det är så väldigt mysigt att gå och lulla runt ensam hemma. Händer ju bara på torsdagar och jag får aldrig nog *ler* Sätter på lite musik och sjunger för katterna en stund, som såklart ger snabb respons med att de vill ut *haha*. Idag har jag ägnat näst intill hela förmiddagen åt moderskeppets fotokurser. Fantastiskt bra! Så hann jag fånga morgondaggen också.
 
Canon 550d, Tamron 90mm, iso 200,  1/20,0  f 2.8

 
 
 
 
Jag hoppas ni också tagit tillvara på det bästa från er dag!
 
kram kram Malin
 


5 kommentarer:

Marie sa...

Ohhh fina biler =D

åse sa...

Vilka juveler, ljuvliga. Nog är det väl skönt att ibland gå och lulla för sig själv, njuta av egentid. Sådan har även min torsdag varit. Kram till dig

Home2tiny sa...

Nu är det nära...bara en vecka kvar tills vi äntligen ses igen, ska bli så himla kul. Ljuvliga juveler du bjuder på. Kramisar Tina

Lisa | majamyra fotograferar och funderar sa...

Coola foton! Det är jättekul att fota vattendroppar.
Förresten, har du Instagram?

/Lisa

Clara sa...

Så vackert!