tisdag 16 oktober 2012

Skuggor

 Sen eftermiddag och solen lyser in. 


Svart och vitt är snyggt... men Rosa är nog ändå min favorit (inte bara den här månaden ;)
Det är snart fredag igen... fortare än man kan tro *ler*
och då är det ju Rosa Fredag!!!
Tack alla som var med och alla ni som kommenterade.
Så här var det förra fredagen ;)

Canserfondens Rosa Bandet har även som mål att folket skall Måla Rosa
och på fredag (eller hela månaden om man vill) utmanar jag er att göra bloggen lite mer Rosa.
Vill ni vara med på fredag så lämna en kommentar. Då länkar jag till din blogg ;)
 
Önskar er en fin tisdag
 
kram kram Malin








6 kommentarer:

Åse sa...

Rosa är fint men den här svart vita bilden är läcker, jag hänger med på fredag ! Kram och ha en fin tisdag !

dianasdrömmar sa...

Älskar rosa så oktober är en bra månad kram Diana

kavallinskan sa...

Vilken snygg bild! Häftigt mönster, tänk att göra textiltryck, och göra snygga kuddar av det! ja nu fick jag inspiration! :)

Rosa fredag är jag gärna med på igen!

Ha en underbar dag!
kram viktoria

sveas punkt. sa...

Fin bild!
Sv: ordverifieringen är trist o krånglig jag vet, men har fått så mycket spam på sistone :(

Queen of Kammebornia sa...

Bra idé att måla mera rosa, ska fundera på det. Vacker bild med skugga och ljus. Kram!

Victoria - Elvira Spekulerar sa...

Jag hakar på!Här är mitt bidrag:
http://www.elviraspekulerar.se/2012/10/19/jag-onskar-er-en-rosa-fredag/