lördag 23 juni 2012

Att bo på landet



För er som hängt med här på bloggen ett tag (och på väsklycka) vet nog nu att jag älskar gamla saker. Därför passar jag så bra här på landet ;)
Jag älskar verkligen att bo på landet och nu ännu mer.
Igår när vi åkte till midsommarfirandet insåg jag varför... här är så härligt gammalt!



Visst är det häftigt!
Att sitta där i bilen och helt plötsligt vet man inte om man färdats tillbaka 100 år *hihi*

Efter en supertrevlig kväll i gott sällskap av goda vänner,
 så vaknade jag idag och visste att det var söndag.
Hela min kropp visste det ;)
När jag insåg att jag hade fel, vann jag ju en dag!

Detta firade jag med att inte göra något! En helt underbar slapp dag!

Hoppas ni haft en fin lördag.

kram kram Malin




5 kommentarer:

CreandoPhoto sa...

Ett bra sätt att tillbringa en helt vanlig lördag. Själv smälter jag pärlor, planerar kuddsömnad och virkar grytlappar. Det är ett annat sätt :)

Kramar

Helen sa...

Vad mysigt med gamla höhässjor, det ser man alldeles för sällan!
ha en fortsatt trevlig midsommarhelg!
Kram Helen

Life´s Silverlining and I sa...

Ja den känslan har jag också haft, söndagskänsla och slapp:) kram

Anette svammlar sa...

Åh! så vackert , mycket mycket finare än de där vita "påsarna" :) som ligger lite här och var på åkrarna.

Brita sa...

Inte var dag man ser hässjor, jag vet bara ett ställe där de hässjar allt och det är i Klimpfjäll. Roligt att se att det finns fler./brita